2010-02-28
 17:35:35

Jag vill så mycket.

Dear Diary

Åh, det här är fan bra skit.
Snart hoppas jag att allt lätter och
att jag kan göra massa saker.
ut och gå lååååånga promenader och
sen vill jag ha sommar!

Tänk va skönt!

/No Name
2010-02-26
 20:16:59

Sämsta systern i världen.

Dear Diary

Det känns så
!
Jag har ont och det gör mig irriterad
och när jag är irriterar stör jag mig på saker.
I detta fall är det min bror...

han måste hata mig,
för jag är bara dum elak och förjävlig.

Fyfan för mig!
2010-02-26
 15:07:10

Nog finns det dagar jag vill ge upp

Dear Diary,

Igår var jag vill läkaren och fick medicin.
Det närmaste 2 månaderna kommer jag vara tvungen att äta dem.
Men får det mig bättre så gör jag det,
Utan att tveka.
Diagnosen är Magsår pga. för högt tryck i tarmaren.

Jag är så otroligt trött och har äckligt ont.
Men jag orkar inte ligga i sängen och dö mer,
Det är det enda jag har gjort i 2 veckors tid.
Jag tänker inte låta min kropp säga till mig att bara ligga där
mer, för om den motarbetar mig så tänkar jag motarbeta tillbaka.
Vi hör inte ihop längre,
Iaf inte om kroppen har bestämt dig för att må såhär!

/No Name.

2010-02-24
 15:21:30

När min egen kropp mot arbetar mig.

Dear Diary.

Det är inte kul längre.

/No Name 

2010-02-23
 17:28:54

Mål.

Dear Diary


Det känns så sjukt,
Jag kan inte komma ihåg när jag var i skolan en hel vecka sist.
Jag känner mig så oerhört värdelös eftersom jag faktiskt bara har
ett mål i mitt liv,
Jag ska utbilda mig till dietist och öppna ett eget företag med allergi
anpassade maträtter och bakelser.
För detta behöver jag gå i gymnasie och
3 år på högskola.


Det hade varit en sak om jag skolkad, inte orkade och bara
slutade bry mig men nu är det inte så.
Jag har å fruktansvärt ont,
Det tycks inte släppa och det gör att jag får ännu mer ångest,
som gör att det gör ondare
.

Åh, jag måste mejla min svenska/engelska lärare...
För jag har närmare 200 saker att ta igen.

Hoppas hoppas hoppas att hon inte är lika otrevlig som vanligt.


/No Name
2010-02-21
 23:32:00

Måndagen den 22 februari 2010.

Dear Diary.


Från och med imorgon börjar mitt nya liv.
Det innebär egentligen bara bra saker.

1, Bra frukost varje morgon.
2, Två mellanmål.
3, Motion minst en gång om dagen t.ex promenad.
4, Lagom stor portioner.
5, Plugga i god tid.
6, Ge mig själv egen tid då jag behöver det.
7, Godis, dricka, chips osv. enbart ibland.
8, Rensa tankar och ta tag i problem på en gång.
9, Kämpa, jag har mål och jag ska inte låta dåliga
    dagar hindra mig från att nå dem.


Jag vet att jag kan,
Och jag ska visa alla andra det också!


/ No Name
2010-02-15
 19:06:44

Måndag.

Dear Diary.

Jag vet inte vad jag tycker,
tänker eller hur jag mår idag.

Varit i skolan, inget speciellt som hände
förutom en att jag fick en allergisk reaktion.
Så har varit dimmig i huvudet utav allergi tabletten.
Jag hoppade även över NK B lektonen,
Läser jag 80 på distans kunde jag
lika gärna skita i den lektionen också.


Jag har faktiskt otroligt ont i magen,
Jag har haft det ett tag och först trodde jag att det var
pga. mjök. men eftersom jag är på utredning om mjölk allergi
så har jag helt uteslutit det och dricker nu bara sojamjölk.
Börjar fundera på om det är det som spökar.
Eller är det något nytt som kommit?

Ärligt så orkar jag inte med något mer nu.

/No Name
2010-02-14
 17:32:03

Vill inte alls.

Dear Diary.

Jävla skit dag.
Jag vill ingenting alls,
Jag vill bara gå och lägga mig för att sova!
jag skiter fullständigt om om det är alla <3 dag eller inte,
jag orkar inte ens träffa min pojkvän även om jag har sagt
att jag ska göra det,
Vi skulle hitta på något.

Nu är jag nästan berädd att säga till honom
att jag spydde för att slippa!


ÅT HELVETE MED KASST HUMÖR!

/No Name.

2010-02-13
 17:10:09

Han ringde.

Dear Diary

Enligt han var det en liten grej,
Enligt han överreagerade jag,
Enligt han så har jag fel.

Men han förstår inte,
Om han förstod hur mycket jag älskade honom kanske
han skulle förstå hur det känns,
Det får mig att ifrågasätta hur mycket han älskar mig...

Frågan är när han ringer igen.
Om han ringer.

/No Name.
2010-02-13
 15:51:37

Lördag.

Dear Diary

Har du någon gång varit med om att du blir så
arg att det iprincip brinner i huvudet på det?

Jag har...

Det finns en person på den här planeten som jag
utan att ljuga kan säga att jag hatar.
E N enda person.
Och vad tror ni inte hände?

Jo,
börjar med ett vanligt inlägg på Facebook från min pojkvän,
Han skrev något i stil med
"Bjuda över mig på film?"
Och hon svarade
"Om jag hade varit i byn kunde jag ha bjudit på en promenad"
Visst jag kan inte göra något åt vad hon skriver,
Hon är en äcklig råtta som alltid alltid alltid slingrar sig som en ord,

Dessutom är det hennes pojkvänns ex.

Hur som jag blev lite arg,
Jag anser att hon kan ge fan i honom nu när han var varit min i över 2år.

Men det som gjorde mig så otroligt arg är hans kommentar.
"Du kan ta en promenad hit ;)"
Vad fan är det för kommenta?
Vad fan är det för jävla "smilis"?
Varför i hela helvetet skriver han så?!

Visst jag var borta på en tjej kväll,
Men vafan, på facebook?
Jag trodde nästan att han var smartare.


När han ringer lär han få höra att han levar,
För jag tänker inte ringa han.
Jag är bara så jävla arg.


 /No Name
2010-02-12
 13:52:42

Fredag.

Dear Diary.

Idag är en bra dag,
Jag är glad och ikväll ska jag iväg och ha
en mysik kväll med J och T.
Riktigt tjejkväll med mjukis kläder,
God mat och förhoppningsvis mycket skratt.

/No Name.

2010-02-11
 22:24:51

Grunden till allt.

Dear Diary.

Jag vet inte vad jag ska säga,
Allt jag skriver här skulle jag kunna skriva på ett papper
och elda upp, för ingen bör få läsa det.
Men her du någonsin kännt att du måste dela med dig av
det som händer fast du egentligen inte borde?
Att du trots allt vill ha svar, få kommentarer och höra andras åsikte
men du vet inte vart du ska vända dig?

Jag vänder mig hit,
Till Min Diary.
Och jag behöver dina svar.

Det här är min verklighet,
In på vara skinnet.